Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Anonim

Funktioner av kålen av den turkiska produktionen, den mest populära serien av deras serie, liksom funktionerna för att säkerställa tillförlitligheten av låsning.

Funktioner av lås Kale 252 och 257 episoder

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Kale 257.

Säkerheten hos ett hem beror främst på tillförlitligheten hos ingångsdörrarna. Om de är Squirt och har ett slott som är lätt att öppna, kommer attackerna lätt kunna tränga in i ditt bostad. För att maximera dig för att skydda dig från förlusten av egendom, är det nödvändigt att sätta massiva metalldörrar. Men vad ska man göra med låset? Öppnar det, du kan enkelt ignorera dörrens höga stabilitet. Men priset på den konsoliderade kan överstiga beloppet av avstängningsprodukten några hundra gånger. Du kan komma ur denna svåra situation genom att köpa en Kale 252 eller 257-serie slott.

Skärlås från företagets kale av dessa serier har hög säkerhetsindikatorer, nästan omöjligt nyckelval. Rövare behöver mycket tid att hacka det. Det är också värt att notera att priset på enheten är acceptabelt för varje invånare i vårt land. Därför rekommenderar nästan alla experter i första hand lås för inlopp av metalldörrar från denna tillverkare.

Kale har passerat en svår väg från den lägsta till World Glory. Produktpriset var inom de mest tillgängliga för nästan alla segment av befolkningen. Och det här är en fördel av uthållighet, ansvar och mycket högkvalitativa produkter. Och om du också lägger till modern teknik här kan du föreställa dig hur den här säkerhetsnivån har den här produkten för inloppsmetalldörrarna under Kale-märket.

Lite historia

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Kale 257 L.

I slutet av kriget 1945 började mycket svåra tider i Turkiet. Men sedan femtiotalet började stora förändringar inträffa i de olika sektorerna i ekonomin. Under denna period organiserade trädgården Ozgyr ett företag som producerar lås för ingångsdörrar. Tack vare uthållighet och ansträngningar började produkterna ha en stor efterfrågan i hela landet, och i framtiden lärde jag mig hela världen. Anledningen till detta var det pris som är betydligt lägre än kvalitet.

Artikel om ämnet: Gardiner urval idéer till fönsterbrädan på Windows

Över tiden växte företagets produktionsanläggningar, och sedan 1980 började tillverkningen av metalldörrar, kassaskåp. Vidare började Kale göra tillbehör, som används i mekanismerna för metallplastfönster.

Nu vet hela världen varumärkets kale främst på slott och slottmekanismer. Faktum är att resten av produkterna endast implementeras i Turkiet och faller nästan inte bortom gränserna. Den globala marknaden gjorde det möjligt för slott att ta sin nisch, eftersom de har ett ganska lågt pris tillsammans med utmärkt kvalitet. Denna inställning ledde till det stora populariteten hos detta turkiska företag.

Funktioner och jämförelse av den mest populära serien

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Kale 257.

Några av de vanligaste modellerna av slott från Kale är modeller 252 och 257. De kombineras med tillförlitlighet och acceptabelt pris. Med tanke på funktionerna i dessa två episoder kan ett antal huvudskillnader särskiljas.

Lås 252-serien är konstruerade för användning i metallinlopp och innerdörrar med en tjocklek av en duk på minst 50 mm. Det betyder att de måste ha hög motståndskraft mot hackning. Enig, ingen kommer att dölja ett tomt rum för en sådan dörr. Och det lockar i sin tur rånare. Men mot hacking här är allt perfekt genomtänkt. Så, i lås för metalldörrar som tillhör 252-serien, applicerar en datorkärna. Den här funktionen gör valet av alternativ för nödvändiga tvättar mycket svårare, och attackerna måste spendera mycket tid.

Presenteras på marknaden 252-serien inte bara med cylinder, utan även av suvalden mekanismer. De är uteslutande från Kalena Steel. Alla synliga element kan ha två typer av beläggning:

1. mässing
  2. krom

Slottet för dörrar från företagets kale av denna serie har tre bultventiler. Den har en låsningsfixering av tre stegsmekanism. Ett lager används i handtaget, vilket gör det enkelt att öppna dörren och väsentligt ökar livslängden. Lås, som tre krom riglel, är gjord av stål. Från det fasta läget kan slutsatsen utföras både med hjälp av nyckeln och använda handtaget. Lås upp dörren kommer bara att kunna använda användningen av nycklar som kommer i satsen.

Artikel om ämnet: Registrering av en nisch i sovrummet: Idéer och sätt att använda

Lås 257-serien har lite annorlunda enhet och syfte. De används i metalldörrar med en tjocklek av en 40 mm som används. Begagnade 257-serien, i motsats till den tidigare versionen, som ett extra lås.

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Alla artiklar här är gjorda av slitstarkt kalenstål, som har en krombeläggning. Tre Rigel och datorkärna skyddar tillförlitligt rummet från att penetrera oönskade gäster. Det är också värt att notera den högsta klassen av säkerhet, som kan vara i sådana produkter, och deras pris är som den genomsnittliga.

För problemfri och maximal lång service kan produkten inte smörjas med olja. Det är bättre för detta att använda speciella blandningar eller ringa en reparationsspecialist. Också i 257-serien implementerade förmågan att använda pansarfoder. Detta beslut ökar ännu mer säkerhet. Alla recensioner om det här alternativet är mycket bra, som återigen bekräftar tillförlitligheten hos lås för dörrar från Kale.

Jämförelse av grundläggande egenskaper

Lås för dörrarna i serien 252 och 257 har olika egenskaper. De särskiljs både huvuddimensionerna och närvaron av enskilda element och mekanismer. Deras pris är något annorlunda. Men de har också totalt. Tabellen visar huvudegenskaperna hos 252 och 257-serien.

Serier252.257.
Dimensioner, mm.210x107x19,5140x107x19,5
Tillgänglighet av spärrdet finnsInte
Diameter och antal RHEEL, MM / PCS16/316/3
Avgång Riglels, mm34,534,5
Backset, mm.60.60.
Antalet revolutioner vid stängning, om3.3.
Genomsnittlig kostnad, gnugga2200.2000.

Dessutom kan det noteras att 252 och 257-serien har både vänstersidigt riktning och höger. Detta pris ändras inte.

Slott 257 och 252-serien för metalldörrar från Kale har utmärkt prestanda, och samtidigt är deras pris på den nivå som är tillgängliga för alla bosatta i vårt land. Hållbar, med en maximal säkerhetsnivå, billig och hållbar - allt detta kan sägas i ett ord - Kale.

Artikel om ämnet: Hur man tar med en olja fläck från kläder

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt

Slott Calais: Företagets huvudsöversikt